MENGHARAPKAN CINTAMU............

ASSALAMUALAIKUM

Hah? tajuk apakah itu hahaha.. Disaat bulan mengambang otak aku tiba-tiba terpikir tentang seorang hamba Allah nie ... aku tak boleh nak simpan perasaan aku dan aku luahkan kat sini hehehe.. aku mengharap cinta dia tapi susah kan kalau cinta bertepuk sebelah tangan . kerna bila ditepuk takkan berbunyi begitulah yang keadaan yang aku alami sekarang nie .. kadang2 aku duduk termenung memikirkan dirinya ...
merenun hri2 yang belum pasti... adakah aku akan bagia bersama mu?atau aku hanya akan mengenang saat-2 indah yang pernah kita lalui bersama? atau aku terus menanggung rasa kecewa? aku x tahu ape yang bakal terjadi nanty? andai kau baca setiap baris ini, ketahuilah dikau...aku masih setia menunggu mu..menanti cinta darimu...mencintaimu tiada penghujungnya
hahaha oke la stakat tu je la entry yang nak aku buat ... selamat maju jaya kepada pembaca hehe assalamualikum

Korang Suka? LIKE Sekali Dan Tinggalkan Comment

1 comment:

Unknown said...

aicecececee .. puitis gila beb ! :) ~PEACE~