TENTANG AKU


=
CINTAILAH SUNGAI KITA HEHE

NAMA:Muhammad azreen @ acik

TEMPAT LAHIR:hospital besar ipoh perak

UMUR:19 TAHUN ,nak kena tunggu bulan 7 ni baru cukup 20 tahun

TARIKH LAHIR:1*/7/1993 (*=9)

ADIK BERADIK; aku anak ke lima dalam famly aku. adikberadik ade 5 orang 3 lelaki dan 2perempuan. walupon aku anak bongsu tp aku x maanje ekk ,sebab mak aku ade jaga 2 ornag anak buah aku dari kecil lg , 

BENDA YANG TAK SUKE: tak suke suasana yang bising-bising , lipas pon aku x suke sbb aku geli gila dengan binatang tu , serangga yang kakinya melebihi 6 kaki pn aku x suke .

HOBI :berjalan-jalan , memancing ,berenang , bela ikan ,kalau aku bosan aku suka pergi dekat tepi sungai tengok air yang mengalir yang menempuhi berjuta2 batu ,

KALER KEGEMARAN: merah, putih ,hijau , dan, oren

KATA-HIKMAh: kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal , tetapi ia datang dari semangat yang tidah pernah mengalah

oke , stakat itu je la . assalamualikum

Korang Suka? LIKE Sekali Dan Tinggalkan Comment

No comments: