POTONG REBEN!!

Hey Hey Hye Hye!! ~PEACE~

Assalamualaikum..

Haaaa!! nampak kan tajuk entry nih! *sila baca tajuk before meneruskan pembacaan anda okey!*
Ekceli aku nak suruh agong tolong rasmikan blog aku nih..hurmmm memandangkan beliau tersangat lah bizi so aku kena la RASMI sendiri.. sob..sob..TRAGIS beb!!!

Psstttt!! blog nih baru muncul tau dan aku tak harapkan sangatlah follower beribu-ribu berjuta-juta tapi kalau hampa suka entry-entry aku so jangan segan-segan dan jangan nak malas-malaskan tangan korang tu untuk FOLLOW aku.. ceeewaahhh!! wa caya sama lu.. hikhikhik *gelak sopan*

Okey2 aku tak mau cakap taip banyak-banyak, (aku tau hampa tak sabar-sabar kan nak usha aku potong reben)

Dengan ini, aku AZUYA AZIDA ingin memotong reben, BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

wahhh!! ramainya nak tolong potong nih


Dan sebelum korang berundur kebelakang untuk meneruskan perjalanan merasmikan blog orang lain..nah!! aku dah buat kek special kat hampa semua, makan tau, jangan tengok ja, penat tau aku buat. Warna pelangi weh! ni menunjukkan bahawa aku sangat berharap blog nih menjadi ceria (eh?)

                                              
mohon potong dengan alat yang tajam
 
Kek tu aku dah makan tadi ngn kawan aku yang sorang lagi nih, kami makan sorang sepotong besar..hehe *lap mulut* yang baki tu hampa makan la sorang sikit, kalau sedap jangan lupa order pulak,
 
Perasan tak entry nak rasmi blog nih pun dah panjang benjela *saja nak buang masa hampa* ngeeeeee..
 
K ah weh! aku cau dulu meh!!
 
Assalamualaikum wbt..
 



Korang Suka? LIKE Sekali Dan Tinggalkan Comment

No comments: