TERINGINNYA!!

Hey Hey! Hye Hye! ~PEACE~

Assalamulaikum..

TERINGINNYA nak join GA macam dulu-dulu.. wahh!! dulu-dulu *macam duduk zaman tok kaduk ja*
Pssttt!! ekceli, dah setahun dah aku nak join GA yang dianjurkan oleh blogger-blogger kat luar sana, aku ni dulu pantang nampak sapa-sapa buat benda-benda tuh, sure aku join *even tak pernah menang pun*.

Now teringin nak join lagi tapi aku rasa tak sesuai lagi kut, tengok la entry aku termasuk entry ni pun baru 4..hikhikk (tengok lantai) .. Follower pun baru ja bapa kerat orang kan, thanks la sapa-sapa yang follow aku yeah!!

Okey lah korang..hehe.. Kalau ada apa-apa pertandingan ka, jemput la aku sekali..

K ah weh!! aku nak habaq hat tu ja pun, aku cau dulu noh!

Assalamualaikum




Korang Suka? LIKE Sekali Dan Tinggalkan Comment

No comments: